Vlajka Itálie Vlajka České republiky

Můj "Abarth"

Podvozek

Pružiny –10cm (Invelt), středně tvrdé, červený komaxit
Tlumiče zatím ozávitované BOGE (později HP nebo podobné)
Duralové podložky pro změnu rozteče z 4x98 na 4x100, na štefty
Přední náprava lichoběžníková ramena (vlastní konstrukce, uložení silenblok)
Zadní náprava vyztužená originál
Stabilizátor na obou nápravách
Kola hliníková kovaná s leštěným límcem 7x13, ET-20, ultra lehká 4kg/ks
Obutí Continental/Dunlop 175/50, skrytý ventilek

Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth

Řízení

Hřebenové f126, volantová tyč f127

Brzdy

Přední a zadní náprava kotoučová (f125), kotouče Pilenga, destičky Ferodo

Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth

Motor

viz. Abarth originál 750ccm (600D)
Zatím instalace motoru 903ccm, karburace Weber 34DMTR dvojitý, víko ventilů ABARTH, odlehčený setrvačník, leštěné kanály, snad i ostrá vačka, 4bodové svíčky, sháním hliníkovou ABARTH vanu.
Výfuk vlastní konstrukce absorbční, svody 4-1
Chlazení vpředu ... chladič felicia s ventilátorem
V přípravě motor F850coupé ... musí se otočit

Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth

Interier

Skořepiny, 4 bodové pásy Sparco, volant semišový OMP, pedály Sparco, hasicí přistroj, pouze příprava na ochranný rám, zadní sedadla nouzová (kevlar), tapec kevlar

Abarth Abarth Abarth Abarth

Exterier

Nové chromy, nová světla, barva červená, přední a zadní rozšířené blatníky v duchu TCR (laminát, kevlar, karbon)

Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth

Novinky


Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth

© 2007 Rex webdesign