Podvozek
Pružiny –10cm (Invelt), středně tvrdé, červený komaxit
Tlumiče zatím ozávitované BOGE (později HP nebo podobné)
Duralové podložky pro změnu rozteče z 4x98 na 4x100, na štefty
Přední náprava lichoběžníková ramena (vlastní konstrukce, uložení silenblok)
Zadní náprava vyztužená originál
Stabilizátor na obou nápravách
Kola hliníková kovaná s leštěným límcem 7x13, ET-20, ultra lehká 4kg/ks
Obutí Continental/Dunlop 175/50, skrytý ventilek
Řízení
Hřebenové f126, volantová tyč f127
Brzdy
Přední a zadní náprava kotoučová (f125), kotouče Pilenga, destičky Ferodo
Motor
viz. Abarth originál 750ccm (600D)
Zatím instalace motoru 903ccm, karburace Weber 34DMTR dvojitý, víko ventilů ABARTH, odlehčený setrvačník, leštěné kanály, snad i ostrá vačka, 4bodové svíčky, sháním hliníkovou ABARTH vanu.
Výfuk vlastní konstrukce absorbční, svody 4-1
Chlazení vpředu ... chladič felicia s ventilátorem
V přípravě motor F850coupé ... musí se otočit
Interier
Skořepiny, 4 bodové pásy Sparco, volant semišový OMP, pedály Sparco, hasicí přistroj, pouze příprava na ochranný rám, zadní sedadla nouzová (kevlar), tapec kevlar
Exterier
Nové chromy, nová světla, barva červená, přední a zadní rozšířené blatníky v duchu TCR (laminát, kevlar, karbon)
Novinky